fbpx

«Paginas del diario de Simón»: Libro recomendado / Premio Fundación Cuatrogatos 2021

Estamos muy contentos de anunciaros que «Páginas del diario de Simón« de Vicente García Oliva con ilustraciones de Inés Sánchez Nadal (editado originalmente en asturiano) es uno de los «libros recomendados» en el Premio Fundación CuatroGatos 2021. La selección es resultado del trabajo de un comité de lectores que tomó en consideración 1194 publicaciones provenientes de 182 editoriales de 16 paí­ses, otorgándose 20 premios, 12 obras finalistas y un listado de 100 tí­tulos recomendados por sus valores literarios y plásticos. 

Otro éxito más para este título que ya el pasado mes de septiembre recibió otra buena noticia: la compra de los derechos para su próxima edición en catalán.

Préstanos contavos que la edición en castellán de «Páxines del diariu de Simón» de Vicente García Oliva con ilustraciones d’Inés Sánchez Nadal (edición orixinal n’asturianu) ye unu de los «libros recomendados» nel Premiu Fundación CuatroGatos 2021. La selección ye resultáu del trabayu d’un comité de llectores que tomó en considerancia 1194 publicaciones provenientes de 182 editoriales de 16 paí­ses, otorgándose 20 premios, 12 obres finalistes y un llistáu de 100 «tí­tulos recomendados» polos sos valor lliterarios y plásticos.

Otru ésitu más para esti títulu que yá’l pasáu mes de setiembre recibió otra bona noticia: la compra de los derechos para la so próxima edición en catalán.

Más información y primeras páginas (edición en castellano)

RESUMEN: Simón por fin tiene un diario, pero uno de verdad, de esos con tapas duras y un candado que amarra secretos como si fueran de oro. Así, Simón vedará sus experiencias a su hermano Julián, algo cotilla. Julián no podrá leer la historia de amistad entre Simón y Héctor, un niño con autismo recién llegado a clase. Tampoco cómo lo recibe Simón: sin prejuicios, con naturalidad. Ni que Héctor no siempre logra hacerse entender, y menos con otros alumnos. El fisgón de Julián también se quedará sin saber que Simón defenderá a su compañero de pupitre siempre que sea necesario.

Estas páginas son una aproximación al autismo desde el cariño y el desenfado.

Más información y primeres páxines (edición n’asturianu)

RESUME: Simón por fin tien un diariu, pero ún de verdá, d’esos con tapes dures y un candáu que amarra secretos como si fueren d’oru. Asina, Simón va vedar les sos esperiencies al so hermanu Julián, daqué fleru. Julián nun va poder lleer la hestoria d’amistá ente Simón y Héctor, un neñu con autismu recién llegáu a clase. Tampoco cómo lo recibe Simón: ensin prexuicios, con naturalidá. Nin qu’Héctor non siempres llogra faese entender, y menos con otros alumnos. El fisgón de Julián tamién se va quedar ensin saber que Simón va defender al so compañeru de pupitre siempres que sía necesariu.

Estes páxines son una aproximamientu al autismu dende’l ciñu y el desenfado.

Páxines del diariu de Simón / Páginas del diario de Simón

Editorial española especializada en literatura infantil y juvenil.
Entradas creadas 756

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Comienza escribiendo tu búsqueda y pulsa enter para buscar. Presiona ESC para cancelar.

Volver arriba