La obra La mio hermana ye una mofeta escritu por Berta Piñán, ilustráu por Francesca Asirelli y espublizáu n’asturianu y castellán pola editorial Pintar-Pintar, algama’l primer premiu na categoría de lliteratura infantil y xuvenil de los Premios Críticos de les Lletres Asturianes.
El xuráu formáu por Chechu García, Paula Pulgar y Eloy Antuña decidió, por unanimidá, concede-y el Premiu a esta obra que narra en primer persona los celos d’una neña énte’l nacimientu de la so hermana, a la qu’identifica con una mofeta.
Naide m’avisara primero, naide me dixera nada, pero dende’l principiu, dende que nació y yo la vi,
supi que la mio hermana yera una mofeta.
La mio hermana ye una mofeta ye un álbum infantil ilustráu, con edición cuidada y guapa, que yá se tradució al castellanu, y que va ser nuevamente espublizáu, agora n’alemán, pola Editorial Ellermann perteneciente al Grupo Oetinger.
La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convocó estos Premios Críticos de les Lletres Asturianes, pola decisión de l’Asociación d’Escritores d’Asturies d’eliminar nos sos premios, les categoríes n’asturianu y gallego-asturianu. La entrega de premios va facese’l prósimu vienres 30 de payares, a les 19:30 hores, na galeria d’arte El Texu d’Uviéu (El Postigo).
![]() |
La mio hermana ye una mofetaTestu: Berta Piñán |
Categorías:Pintar-Pintar