Antón quería ser porteru – SORTEO de ejemplares

Antón tenía seis años y quería ser porteru, d’esos que se ponen toles selmanes nun prau mui grande debaxo de tres palos pintaos de blanco y negro, y que nun tienen que dexar qu’un balón entre pente esos tres palos. El neñu, cuasi nun sabía nada de fútbol, pero quería ser porteru. Nesa obsesión de xuru que tenía muncho que ver so pá, yá que namás nacer, yá-y regaló un traxe de porteru cola camiseta azul y negra como la que llevaba’l so ídolu, el porteru del Sporting de Xixón, Ablanedo. 

Así comienza el álbum ilustrado “Antón quería ser porteru” de David y Xurde Fernández con ilustraciones de Francisco Pimiango. Antón es un niño que sueña con ser portero en el SPORTING de GIJÓN (editado en asturiano).

Asina empieza l’álbum ilustráu “Antón quería ser porteru” de David y Xurde Fernández con ilustraciones de Francisco Pimiango. Antón ye un neñu que suaña con ser porteru nel SPORTING de XIXÓN

¿Te gusta el fútbol? ¿Eres futbolero o futbolera? Cuéntanoslo dejando un comentario a esta entrada o en nuestras páginas en facebook o twitter y participa en el sorteo de 3 ejemplares. Publicación del fallo: jueves 20 de octubre.

¿Te gusta’l fútbol? ¿Yes futboleru o futbolera? Cúntanoslo dexando un comentariu a esta entrada o nes nueses páxines en facebook o twitter y participa nel sortéu de 3 exemplares. Publicación del fallu: xueves 20 d’ochobre

Más información y primeras páginas de este álbum ilustrado

(Promoción válida para territorio peninsular)


¡¡YA TENEMOS GANADORES!!

Cristina Martín (Blog Pintar-Pintar)

David Fuente Peco (Pintar-Pintar en facebook)

Carmen Es Heidi ( Pintar-Pintar en facebook)

Enhorabuena a los ganadores y muchas gracias a todos los participantes.

Y si todavía quieres tener este libro, puedes adquirirlo en cualquier librería que tenga publicaciones en asturiano o a través de nuestra TIENDA ON-LINE  por 12,00 euros con los GASTOS DE ENVÍO GRATIS (península)


11 pensamientos en “Antón quería ser porteru – SORTEO de ejemplares

  1. Yo mu futbolera no soy, pero el mi primu pequeñu que sería pal que sería el cuento, tiene dos añinos y no para de jugar al balón. Además para orgullo de su prima le encantan los cuentos!!! Por ahora su favorito es el del pollo pepe… y toy del pollo pepe ya… asi que necesito libros nuevos!!!

    Me gusta

  2. Yo tampoco soi futbolera, pero a esti llibru tengo-y un ciñu especial por… fasta equí pueo lleer… Ún de los autores sabe por qué. Prestaríame pola vida tener un exemplar, qu’entá nun lu merqué… Asina qu’agora voi esperar a ver si me toca…

    Me gusta

  3. Aún no sé si a mi peque de 5 meses le gustarà el fútbol, ni cuándo entenderà Lo q le leemos….sólo sé que se queda embobado mientras le contamos cuentos y no para de reirse!!!

    Me gusta

Deja aquí tus comentarios

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s