libros

Los libros Pintar-Pintar más vendidos durante el 2022

Pasadas ya las Navidades y tras unos días de descanso, arrancamos el 2023 haciendo balance de los libros más vendidos, en castellano y asturiano, durante el 2022.

Lo libros más vendidos en castellano durante el 2022 han sido:

1 – «El frágil corazón de Marcel»

Escrito por María J. Mena e ilustrado por Rocío de la Sal, narra la historia de un gigante recién despierto que, tras intentar desperezarse, descubre que su corazón ha caído al suelo y se ha roto en cinco cristales. Un libro trabajado por muchos centros escolares, como el C.P. La Gesta (Oviedo) o recientemente el Colegio de Fomento Torrevelo-Peñalabra (Cantabria). También tuvo el honor de ser el título más vendido en la caseta del Gremio de Editores de Asturias en la Feria del Libro de Madrid.

RESUMEN:

Una mañana, el gigante Marcel se despierta helado de la cabeza a los pies. Se levanta y se estira, se despereza, pero no encuentra la manera de entrar en calor. De pronto, siente un vacío en el pecho acompañado de un gran estruendo y al mirar hacia el suelo, ve su corazón partido en cinco pedazos. A partir de ese momento, el gigante iniciará un viaje en busca de ayuda, ya que sabe que si no logra recomponer su enorme y frágil corazón de nuevo, acabará convertido en un ser solitario y desmemoriado, o peor aún, monstruoso.

Tic-tac, tic-tac, tic-tac. El tiempo corre.

Más información y primeras páginas

2 – «RAmón ROmán ROdrigo»

Escrito por David Acera y Gloria Sagasti e ilustrado por Borja Sauras, cuenta la historia de RAmón ROmán ROdrigo, un niño que no destaca por su inteligencia ni por su físico, pero que llama la atención por la amabilidad con la que trata a los demás. Una historia que ruló y ruló, de la mano de sus autores, especialmente con David Acera, por centros escolares, ayuntamientos y librerías. Actualmente son ya muy poquitos ejemplares los que quedan en circulación, así que si ves uno por una librería… ¡no lo dejes escapar!

RESUMEN:

A sus 11 años, RAmón ROmán ROdrigo no es ni alto ni bajo, ni listo ni tonto, ni gordo ni delgado. Solo destaca por ser muy atento con los demás, aunque los demás le dicen que, por eso mismo, es más raro que el comino. Si alguien se cae o está triste, el niño le planta un beso, o le regala una flor o le invita a una de sus galletas preferidas. «¡Hay que ver qué raro eres, RAmón ROmán ROdrigo!». Pero a la aldea llega un Ogro enorme y feroz y, ¡FIN, FAN FUN!, todos los hombres y muchachos van desapareciendo, engullidos. ¿Será capaz RAmón ROmán ROdrigo de detener al Ogro hambriento? ¿Le servirá de algo su mejor cualidad, la de ser amable con el resto?

Más información y primeras páginas

3 – «Colores y más colores» – Edición conmemorativa

En el año 2010 editamos «Colores y más colores» de María Rosa Serdio y Ester Sánchez. ¡El tiempo pasa volando! Doce años después, en el 2022, el antiguo centro escolar en el que tantos años pasó Mª Rosa, el C.P. Elena Sánchez Tamargo, se pone en contacto con nosotros y juntos decidimos editar una edición especial a modo de homenaje, de «Colores y más colores».

RESUMEN:

Jugando con una gama de colores fácilmente reconocible: rojo, naranja, verde, etc. El libro y sus imágenes establecen la relación entre los colores que se van presentando al lector con diferentes objetos que lo contienen. Creando al mismo tiempo una serie de rimas que van dando fluidez al desarrollo del catálogo comparativo.

Los libros más vendidos en asturiano durante el 2022 han sido:

1 – «Bruxa»

Pablo Fraile Dorado y Antonio Acebal cuenten la la hestoria d’una nueche d’encantamientos na que los muertos tornen a casa y los vivos prénden-yos veles, pa orientalos, y prepáren-yos dulces sobre bandexes de plata.

RESUME:

Yá ye la nueche de Samaín, y la bruxa Gorgona nun atopa la so escoba.

La bruxa, ensin la escoba,
nun pue volar pal pueblu,
nin asustar a los guah.es
nin esmellar calabaces
nin marchar con carambelos.

La bruxa Gorgooona
perdió la escoooba.
¿Ónnnde tará
la escoba de Gorgooona?

¿Coyísti-yla tu?

Más información y primeres páxines

2 – «PRAU»

L’álbum Prau, escritu por Daniel García Granda y ilustráu por Ester Sánchez, ye un llibru-homenaxe pa les neñes y los neños del rural asturianu, y tamién pa los mayores, que comparten cola reciella’l so llugar nel mundu. «Una historia», diz l’autor, «dende’l corazón mesmu de lo auténticamente asturiano». Escosada la primer edición, 2023 va ver la segunda reimpresión d’esti poemariu ilustráu

RESUME:

Prau ye un testu-homenaxe pa les neñes y neños que viven nel rural asturiano. Tamién pa los mayores, heriedes del paraísu perdíu. Un cuentu semáu de metáfores naturales qu’amuesen lo qu’un prau supón pa un asturianu: un órganu vital más, el so sitiu nel mundu.

Más información y primeres páxines

3 – «Lin xube a Carabín»

Escritu por Aique Fernandi y ilustráu por Iranidis Fundora, amuesa los llazos d’un neñu cola güela y el pueblu, recordando, pel camín, el venceyu de nueso col entornu rural. Continuación de Lin quier esnalar (Pintar-Pintar, 2019), ye un llibru enllenu d’humor y tenrura onde’l protagonista cambia les ales por un sombreru vaqueru.

RESUME:

Depués d’esnalar y cayer, Lin xube a Carabín, an ca la güela, bien apegáu a la tierra y con sombreru vaqueru. En ca güelina hai de too, una tarta nel fornu —qu’entá tien qu’esperar—, madreñes, cacía, un gatu buxu y clares de güevu que naide pue tocar: ¡nun metas los deos! Afuera, si t’asomes, pues ver un prau con horru, y oveyes esponxaes, ¡y hasta pites revolviendo! ¿Sedrá Lin, antroxáu d’abixéu, a amarrales enantes que llegue la güela? Cuidáu con güelina, que ye como Flash, pero ensin traxe encarnáu. (Y con maxes a esgaya).

Más información y primeres páxines

Categorías:libros

Deja un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s